Ainda bem que sempre existe outro dia.E outros sonhos.E outros risos.E outros amores.E outras pessoas.E outras coisas. AINDA BEM!

sábado, 5 de junho de 2010


They come and go
But they don't know
That you are my beautiful
I try to come
Closer to you
But they all think we won't make it through

But i'll be there forever
You will see that it's better
All our hopes and our dreams
Will come true
I will not disappoint you
I will be right there for you
Till the end, the end of time
Please be mine

Nenhum comentário:

Postar um comentário